Ezt a blogot magamnak írom, de nem öncélúan. Úton vagyok és ezen az úton nagyon sok ismeretet gyűjtök és nagyon sok kérdés vetődik fel bennem. Ezeket szeretném itt rögzíteni legyen az egy élmény, egy idézet, egy weboldal, egy kérdés vagy bármi más.
Ha kedved van olvasd el és nyugodtan szólj hozzá, szívesen veszem :o)

2011. november 26., szombat

Az Igaz Barátságról - Anthony de Mello-tól

- A barátom nem jött vissza a rohamból, Sir. Kérek engedélyt kimenni, és megkeresni őt.
- Nem engedélyezem - mondta a tiszt. - Nem akarom, hogy kockáztasd az életedet egy olyan emberért, aki valószínűleg halott.
A katona ennek ellenére kiment, és egy óra múlva maga is halálosan megsebesülve, halott barátjának tetemét cipelve tért vissza. A tiszt dühöngött:
- Mondtam, hogy halott. Most aztán mindkettőtöket elvesztettem. Mondd, volt annak valami értelme, hogy kimenj, és becipelj egy holttestet?
- Ó, persze, hogy volt, Sir - válaszolta a haldokló. - Amikor megtaláltam, még élt. És azt mondta nekem: "Jack, biztos voltam benne, hogy értem jössz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése