Ezt a blogot magamnak írom, de nem öncélúan. Úton vagyok és ezen az úton nagyon sok ismeretet gyűjtök és nagyon sok kérdés vetődik fel bennem. Ezeket szeretném itt rögzíteni legyen az egy élmény, egy idézet, egy weboldal, egy kérdés vagy bármi más.
Ha kedved van olvasd el és nyugodtan szólj hozzá, szívesen veszem :o)

2011. március 22., kedd

Saját gondolatok

Többen jelezték a blogommal kapcsolatban, hogy jó lenne, ha több lenne rajta a saját gondolat…. és bár, amikor elindítottam ezt az oldalt az volt a célom, hogy egy helyen összegyűjtsem azokat a bölcsességeket, amelyeket kapok vagy találok, és amelyek megérintenek… úgy tűnik, hogy eljött a pillanat, hogy elkezdjem leírni mindazt, ami bennem megfogalmazódik, legyen az akár kétség, kérdés, tapasztalat.

Mindenkit arra biztatok továbbra is, hogy ha úgy érzi, hogy ő is szeretne hozzátenni az aktuális témához véleményt, gondolatot, nyugodtan tegye meg. Kíváncsi vagyok, mások mit gondolnak mindarról, amik engem foglalkoztatnak.

Sokan – így én is – érezzük, hogy nagy változások zajlanak a világban. Felgyorsultak az események, kapcsolatok tűnnek el, és alakulnak más minőségűek, tisztulási folyamatok indulnak be bennünk, és sok a kérdés, a zűr-zavar, a káosz. Közben dolgozik az egó, és minél inkább minőségi változást szeretnél, ami a spirituális utadra visz, annál keményebben küzd ellened/saját létéért.
Ezekről a témákról szeretnék írni …. arról, hogy én hogyan élem meg a mindennapokban mindezeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése